donderdag, maart 21, 2013

Led zonnelicht lampjes in de tuin

Kocht ik bij Action vorig jaar een  tuinlamp die je neer kunt planten in de grond en bij voldoende zonlicht brandt de lamp.

Leuke actie en ik kocht er 1. Schijnen deed het ding niet. Op internet speurend las ik dat er een knopje op zat waar je hem mee aan kon zetten. Ik kon het knopje niet vinden.
Tot begin februiari, ik het probleem aan iemand vertelde. "Je moet de bvenkant er afschroeven, dan vind je de knop". Logisch toch? Het lampje begint steeds sterker te  branden, naar mate  de dagen lengen.
Super vind ik dat gratis bescheiden licht in het donker.
Op de foto staat de grotere grijze en de kleine lamp.

Fleurig gezicht zo in de donkere postzegeltuin. Deze week zijn dezelfde lampjes opnieuw in de aanbieding. Ik kocht er gisteren drie bij. Gisteraavond nam ik een foto, die ik zal plaatsen wannneer ik weer thuis ben.

Momenteel ben ik op werkconferentie in Brabant. Logeer in een suite midden in het bos.
Veel uren verblijf ik niet in de suite.
De tip van de lampjes is dan ook voor degenen die twijfelen of ze deze lampjes willen kopen.

5 opmerkingen:

  1. ja leuk he die lichtjes zonder stroom. altijd nog bijzonder hoe het licht geeft zonder stroom. wij hebben ze ook in de tuin. erg gezellig staat dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik dacht ook toen ik ze vorig jaar kocht...hoe zet ik ze aan!!!
    Groet Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijken me leuke lampjes, ik ben benieuwd naar de foto (ook bij daglicht, hoe ze er uitzien). De Action kennende zullen ze ook best betaalbaar zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Maggie, de grote grijze die veel langer brandt kost 2,29 en de kleine kostte iets van 0,75 cent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee om
    ledlampen
    in de tuin te zetten.. weer een goede manier om te besparen/consuminderen inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen