vrijdag, maart 08, 2013

Win een gratis weekendje weg in een Bed and Breakfast

Wanneer je een facebook account hebt kun je via deze link een gratis weekendje weg winnen ter waarde van 250 euro

Om te winnen, moet je BedandBreakfast.nl liken op je account.

Dit is geen betaalde advertentie, maar het leek me een leuke tip, die vanmiddag bij mij in de mailbox terecht kwam.

Ik ben niet actief op FB, ik heb een zakelijke pagina en een fake pagina met een  familienaam lijkt op een Nederlandse familienaam, maar is gecheckt, deze komt niet voor in de Nederlandse familienamen register de voornaam is algemeen voorkomend, de opleiding is technisch.
Het gekke doet zich voor dat er toch veel mensen zijn die beweren mijn 'vriend' te zijn. De laatste keer dat ik keek, dat is al weer een tijd terug, dachten  mijn 'vrienden' dat ik gay ben. Het zij zo. Ik ben niet actief op Facebook.
Waar ik deze fake pagina voor heb, is om gemakkelijk aspirant gasten te checken. In Facebook kun je weinig zien, wanneer je niet 'lid' bent.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen