vrijdag, april 05, 2013

Creatief met bliklipjes

Terwijl we samen liepen op weg naar een nieuwgeboren baby, viste mijn zus blikjes uit de berm en draaide het bliklipje er vanaf.
Na een kilometer was ze vele bliklipjes rijker. De blikjes werden opgeruimd in de daarvoor bestemde prullenbakken die de vorige eigenaren kennelijk niet konden vinden. 'Waarom doe je dat?' vroeg ik.

'Vriendin maakt er sieraden mee', zei ze.

Thuis gekomen surfte ikover internet eninderdaad, leuke sieraden werden er vanngemaakt en hopelijk gekocht. Goed ondernemerschap!
Klik.

(foto's van internet)

5 opmerkingen:

  1. Studio hergebruik had een winkel aan de Coolsingel. Weet jij waar ook die tegenwoordig zitten??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anoniem, nee dat weet ik niet. Lijkt me heel bijzonder dat een winkel voor hergebruik op de Coolsingel zit.
    Stoffenzaak Schroder, de Slegte, dat zijn zaken die tussen het Hiltonhotel en de Bijenkorf zitt. Op de Meent heb/had je een zaak voor schildersartikelen ennverkochten pennnen.

    Ik ga dit blogje nop op de pc bewerken, beetje slordig zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Studio hergebruik is nu alleen nog digitaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, leuk om uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een leuke idee zeg! je moet er maat opkomen hè?

    Ik wil je nog bedanken voor het gedacht op Kostbaar. Zo herkenbaar. dat wilde ik even zeggen.xxx

    BeantwoordenVerwijderen