maandag, april 08, 2013

Gegeten in week 14 - 2013

Een bescheiden week afgelopen week: 29,53.

Aan boodschappen 22,58 +  3,00 voor een bos gele gerbera's +  0,20 voor kopietjes in de bibliotheek + 3,75 voor een overheerlijke vegetarische spinazie quiche in het centrum van Rotterdam die ook nog eens mooi was opgemaakt, met sesamzaad verwerkt in het bladerdeeg en eitjes uit eigen achtertuin van die gevederde kippen. De kippen heb ik zelf gezien in een groot hok achter hun huis, waar nog drie boven-appartementen boven zaten.
Ik hoop nog eens vaker langs te scooteren bij deze kok.

Maandag t/m donderdag, veelal rauwkost met of zonder zilvervliesrijst. De rauwkost is heel gezond en alhoewel bewerkelijk ook te maken in grote hoeveelheden en toch afwisselend genoeg. Ik verwacht geen scheurbuik.
Vrijdag: Spinaziequiche bij Thuisafgehaald kok.

1 zelf gebakken groot Dr. Moerman brood met 20+ kaas en 1 dag met banaan.
Iedere dag salade mee naar kantoor.

's Morgens havervlokken met noten enz. Met boeren karnemelk.

Bananen en sinaasappels. De sinaasappels waren niet lekker genoeg, ik verwerkte ze in de salades.

Zelf gemaakt sap van de peen en bieten van de Makro. Nog genoeg voor komende week.

De komende weken moet ik haast maken met het leeg eten van de vriezer, ik hoop over een maand mijn eerste eigen geteelde sla te eten, alhoewel ik vandaag al vensterbank slakruiden verwerkte in de salades voor de komende tijd.

1 opmerking:

  1. Wat leuk, die spinaziequiche van thuisafgehaald! Ik heb de site bezocht, maar hier bij ons in de omgeving zijn nog helemaal geen deelnemers.

    BeantwoordenVerwijderen