zaterdag, april 06, 2013

Het Eigenwijze hypotheek doorgeefboek wordt nog steeds doorgegeven

Het doorgeven van het boek : "Eigenwijs je hypotheek aflossen" ging een hele tijd goed, maar nu is het gestokt.

Ik heb geen contact kunnen leggen met het volgende adres wat ik destijds opgegeven heb gekregen en waar het nu naar toe gestuurd is.
Ik heb wel het adres genoteerd, maar niet het e-mail adres dat daarbij hoorde. Ik hoopte dat degene die het boek kort na 17 maart  heeft ontvangen contact op zou nemen, maar dat is niet gebeurd, dus helaas, ik moet zeggen dat het doorgeven van het  doorgeefboek nog steeds wordt doorgegeven.




De vele klachten over Post.nl heeft het me wel verbaasd dat het boek zoveel adressen langs geweest is en dat het boek dat heeft overleeft. 

In mijn administratie stond niet het e-mail adres van Bloem, zodat ik het volgende verzendadres niet aan haar door kon geven. Maar nu komt het weer in orde.

@Bloem heeft inmiddels gereageerd, nu kan het boek weerverder doorgegeven worden.

11 opmerkingen:

  1. Goeieavond, het blog van bloem staat in mijn leeslijst (hopelijk is het dezelfde persoon als die jij zoekt? ;)
    Het blogadres is : bloemblogt.blogspot.be/
    Ik denk dat het mailadres ook op haar blog is te vinden...
    Heb ook je vraag in een reactie op haar blog gezet....hopelijk kan ik jullie zo helpen?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is jammer! Misschien volgt ze jouw blog en leest ze dit bericht? Het ging net zo leuk zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Vergreetmenietje, Deze Bloem woont in de buurt van Zutphen.
    @Simpel Leven, ik hoop het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat jammer. Dan ga ik het toch maar zelf kopen. Fijn dat je het organiseerde, er hebben veel mensen van kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoezo is het gestopt? Ik heb het boek, door omstandigheden, nog niet kunnen lezen. Overigens zit er geen adres bij waar het hierna naartoe verzonden moet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Bloem, er is altijd communicatie per e-mail dat het aan je word verstuurd, met de vraag om een e-mail terug wanneer je het hebt omtvangen, dankrijg je het volgende adres.
    Als je het uit hebt en dor gaat sturen, hoor ik dat ook graag per e-mail, dan stel ik de volgende lezer op.de hoogte.

    Ik heb je e-mail adres niet meer, stuur me ajb een e-mail op opniuwbeginnen @ online.nl.
    Zet iets in de e-mail, dat ik weet dat die e-mail van joumis, zoals woonplaats of zo.

    Groet
    Opnieuw

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo ging dat bij mij niet ik had geen email ontvangen maar heb via een email naar jou het adres van Bloem gekregen. Gelukkig gaat het wel weer verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Petra, ik sluit verdere onzorgvuldigheden niet uit. Ik ben niet perfect en fijn dat je hem doorstuurde.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook geen mail ontvangen dat het naar mij verstuurd zou zijn met een berichtje van ontvangst.
    Als ik het uit heb neem ik contact met je op.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Bloem, dat kwam omdat ik je e-mail adres niet had.
    Ik heb inmiddels al veel e-mails gewijd aan het doorsturen. Toevallig is er 1 die mij er op attendeerde dat ze geen e-mail heeft ontvangen. Dat is echt weinig.

    BeantwoordenVerwijderen