zaterdag, april 27, 2013

Vakantie

Mijn lang verwachte vakantie is nu aangebroken en duurt tot en met de Pinksteren.

Dit worden de eerste echt vrije dagen, sinds december en ik kijk er naar uit.

Wat ik ga doen is dit: de stoffering van de beneden etage wordt nu aangepakt. De vloeren van de kamer, hal, trap, wc worden voorzien van PVC en de wanden worden geverfd.
Ik hoop met twee weken klaar te zijn. Tussendoor natuurlijk de moestuin, aqua joggen en ik hoop vaak zeilen, strand, weekendje weg,
Lezen, leren, gezellig met anderen leuke dingen ondernemen, chillen!
Lekker eten koken met vrienden.

Genieten!

Tot blogs!

9 opmerkingen:

  1. Geniet ervan het is zo voorbij!
    Succes de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de klussen en geniet van de mooie momenten!
    Ik hoop dat je goed weer hebt.

    http://inenomdekas.wordpress.com/2013/04/28/voedselbank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er van. En daarna... een heerlijk opgeknapt huis. Ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral genieten van de mooie dingen des levens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne tijd gewenst! ik heb ook vrij, een week korter dan jij, maar evengoed heerlijk. We beginnen met klussen aan de boot, want die ligt nog niet in het water. Thuis moet er inderdaad ook het nodige gebeuren....fijn dat dat nu kan :-)
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie en lekker genieten van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @allen, hartelijk dank.
    @Ari-Atari, succes met het klussen aan de boot, hoop niet dat het ernstig is?

    BeantwoordenVerwijderen