dinsdag, mei 07, 2013

De laatste loodjes onderhoud

Bijna aan het einde van de vreselijke klus, zoals de onderhoudsman zei.
De pc staat nog niet op zijn plek, zodat ik de foto's nog niet kan laten zien.

Het meubilair is nog net voor de regenbui binnen gehaald.
Ik moet zeggen dat  het behang er met deze vloer er een stuk beter uit ziet. Destijds werd het zo strak behangen dat het er nu nog steeds goed uit ziet. Enkele losse naden vastgezet, wat vlekjes schoon gemaakt, en ik vind het prima.  Doen we later nog wel eens.

De wc beneden is behangen met zwaar vinyl behang. Dat wordt veranderd in 3 m2 grote witte tegels en verder muurverf.

Zo staan er nog meer van deze klussen op de rol.

Het zwoegen heeft me een stukje overbelaste spier(en) bij mijn linker rib opgeleverd, zo vertelde de huisarts me vanmorgen.  En dat stukje spierpijn links onder heeft te maken met een bekken probleem?
Pfftt. Gedoe allemaal.

De pc is nog niet op zijn plek, dus helaas, de foto is nog niet zichbaar. Ik zal toch weer eens naar de appstore moeten, dat de foto's op de Ipad binnengehaald kunen worden op dit blog.
Het probleem is dat foto's niet met het nieuwe e-mail adres op de Ipad staan.
Mijn e-mail adres was Wanadoo en is nu Online. Ooit was ik voor dit probleem in de Rotterdamse Appstore in het groothandelsgebouw vlak bij centraal station centrum.

1 opmerking:

  1. Lekker dat de vloer er in zit! Nu je ribben en bekken even rust geven?

    BeantwoordenVerwijderen