zondag, mei 19, 2013

De laatste vakantiedag is aangebroken

Wat ben ik lui geworden van niks doen. Ik heb het gevoel dat er minder uit mijn handen komt, dan anders.

Een boek dat ik veertien dagen terug toegestuurd kreeg las ik pas vannacht uit! Het binnenkort op de markt komende boek "Helemaal vrij"  leest als een trein. Wanneer ik het nog een keer gelezen heb maak ik aantekeningen. Binnenkort meer hierover!

Geen les van de cursus ingestuurd. Hooguit 2 uur gestudeerd!

Wat ik wel deed? Weing dus, Onderhoud huis, Aquajogging, veel films, bezoekjes, paar keer eters gehad, naar het strand, de moestuin, veel bellen, uit eten.

Als dit thuis zijn mijn (vere) toekomst is, dan bevalt het me best, maar zal ik nog wel wat structuur moeten brengen in het leven.
In ieder  geval is het me goed bevallen, 'niks doen'. Voor herhaling vatbaar!

Zakelijke e-mail bekijken is niet gunstig voor mijn welbevinden, slechts af en toe gedaan.

Dinsdag weer aan de slag.!

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat het goed bevallen is! Het klinkt ook erg genoeglijk zoals je het beschrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lees je een pdf van het boek? Want het ligt nu bij de drukker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Spaarcentje, het is de .pdf versie die bij de drukker ligt.
    :-)) helemaal blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Vlijtig Liesje, dank. Ik ben zeer blij met lummelen. Ik kan me voorstellen dat ZuinigAan, eerst 's morgens zwemt. Heb je regelmaat.

    BeantwoordenVerwijderen