vrijdag, mei 17, 2013

Voor en na de verbouwing

Ó Zo was het





Zo is het nu, ik heb maanden besteed aan het opruimen en wegbonjouren van spullen. Lekker leeg is het nu

De computerkast staat er nog
Het hele jaar door dezelfde kunst-bloemen.






De  trap mag er ook zijn














De wc is dan eindelijk voorzien van ook dezelfde vloerbedekking en grote tegels van de Turkse keukenzaak voor 16 euro per m2. de zeepdispenser van Gamma voor 21 euro. daar kan zelgemaakte of Action zeep in. Voorheen zat er een gewoon vinyl behang.
Het behang zit er nog, maar is geverfd. Viel me erg mee, dacht dat het nooit goed zou worden.
De onderhoudsman zei me, als je het niet goed vindt, dan alsnog behang verwijderen en muur verven.
 


Stuk armer, maar iedere dag zeg ik: 'wat knus, wat ruimtelijk, wat een mooie kleuren'.
Op de muren van de kamer na dan, en de gordijnen. Maar je kunt niet alles hebben. Keulen en Aken zijn ook niet in een dag gebouwd.


Ooit ga ik ook de muren in de kamer verven en de velours gordijnen zou ik graag willen verven. Weet alleen nog niet hoe dat moet.

13 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit allemaal! Ik ben trouwens helemaal weg van je vloer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi en rustig huis geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En wat een rust straalt dat uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En wat een rust straalt dat uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit hoor!
    De trap is prachtig!

    http://inenomdekas.wordpress.com/2013/05/18/melk-kefir

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik had ook prachtig dikke gordijnen die ik niet zo mooi meer vond qua kleur,maar het was een stof die je niet kunt verven, ik heb er andere gordijnen die ik voor weinig bij de kringloop kocht in de juiste kleur,maar wel erg dun, voorgehangen , zo heb ik in ieder geval binnen de juiste kleur en zit de verkeerde kleur alleen zichtbaar van buiten af .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op school hebben we ooit(katoenen)veloursgordijnen geverfd om voor Sint een nieuwe tabbert te maken.
    Het kan dus wel. Maar het is al zo lang geleden, ik weet niet meer hoe we het gedaan hebben. Goed weekend, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @allemaal, bedankt voor jullie reacties. Twijfelde even of ik zoveel moois moest laten zien.
    De vloerbedekking gaat zeker 25 jaar nog mee. Heel goede kwaliteit.
    De tegels kwamen van een Turkse winkel voor 16 euro per m2.
    De zeepdispenser is prettig, daar kan de aller goedkoopste zeep in en ziet ertodh sjiek uit. 21 euro voormde dispenser.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er allemaal prachtig uit!
    Maar ik denk dat je, voor het verven van zoiets omvangrijks en zwaars als velours gordijnen, beter op vakmensen kunt vertrouwen.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Annemarie, bedankt voor de tip en de complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er heel leuk uit.
    jullie hebben het erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen