vrijdag, juni 14, 2013

Een lot uit de Staatsloterij

Vandaag kreeg ik van een collega een gouden tip.  Zij gaat het geld dat zij tussen 2000 en 2008 per automatische incasso besteedde terug vragen via Staatsloterijverlies.

Het zit zo: Tros Radar besteedde in 2007 aandacht aan het winnende lot van de Staatsloterij. Dat er bijvoorbeeeld 3 miljoen loten waren verkocht en dat prijzen ook vielen op loten die niet waren verkocht.
De gang naar de rechter werd gemaakt, en nog eens in hoger beroep enz. Eind mei 2013 werd bekend dat de Staatsloterij terug moet betalen. Hiervoor moetje je aanmelden bij Loterijverlies.

Ik ga nakijken tot welk jaar ik meespeelde via automatische incasso. Het is al heel erg lang geleden, maar uit een stuk nostalgie heb ik alle afschriften nog, zelfs nog tot en met 1976. Net zoals ik uit datzelfde stuk nostalgie al heel lang mijn loonstroken bewaar. Ik weet zelfs nog wat mijn eerste salaris was. In de ogen van nu is het niks, nog minder dan een stagiair nu verdiend.

Enfin, heb jij ook meegedaan in de staatsloterij, dan is het nu nog je kans iets terug te ontvangen. Je weet misschien wel, dat je nog meer kans hebt om onder de tram te vallen.


2 opmerkingen:

  1. (ik heb niet meegespeeld)maar GOEDE TIP!
    btw ik heb ook al mijn salarisstroken nog (nostalgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ernie, blijf ze bewaren, is historisch interessant, gescieenis.

    BeantwoordenVerwijderen