zondag, juni 30, 2013

Vakantiegevoel

Dit heerlijke weer en de vrije dag, dat voelt zo goed. Wat een genieten, van stomweg vrij zijn, lekker buiten zijn, niet keurig gekleed, maar in een ongestreken vrijetijdsbroek, met shirt.

Ik realiseer me, dat het vrijheidsgevoel groter is, naarmate er minder vrijheid is.

Net zoals het extra genieten is, als je zelden uit eten gaat, of een terrasje pakt.

In ieder geval had ik net een moment, dat ik dacht, zou ik ook maar zo morgen aan het werk kunnen gaan...
Ik weet dat ik binnen een uur spijt zou hebben van dit besluit.

Morgen weer aan de slag en ik heb het leeswerk al meer dan een dag voor me uit geschoven,


1 opmerking:

  1. Ik denk dat het waar is. Dat het vrijheidsgevoel groter is, naarmate je weet hoe beperkt je vrijheid is. Knap om dan echt te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen