donderdag, juli 04, 2013

Achtertuin en het leven gaat door

Vandaag toch maar een blogje met drie foto's van mijn achtertuin.

Afrikaantjes nog steeds in wording en ooit zullen hier bloemen uit voort komen.

Lathyrussen geplukt, wel jammer, want in een vaasje leven ze korter, maar pluk je ze niet, dan gaan ze zaad vormen en krijg je helemaal geen bloemen meer. Ze staan op de geldkist die ik van mijn ouders erfde.

De Irissen zijn uitgebloeid en ik heb er prei voor in de plaats gezet. Ooit sukkelde de Irissen. Nu heb ik er nog steeds te veel.

Verder ben ik druk bezig met dakdekkers, de buren, of die ook mee willen doen, subsidie aanvraag voor 8 panelen ingediend, mensen die wat van me willen, cadeautje gegeven aan de buren, die een nieuw kindje kregen. Kaartje betaald voor de voorstelling in Oude Luxor van 50 tinten grijs die in september daar draait. Geen tijd gehad voor de moestuin. Ook zaterdag niet, want dan is er familiefeest. Broer bood aan de aardbeien voor me te plukken en gelukkig regent het, dat scheelt tijd! Zaterdagmorgen de boeren karnemelk kopen bij de boer voor zowel mij als broer. Afspraak gemaakt om echt nog een keer te gaan zeilen?! Wanneer dan? Dus ik wens iedereen alvast een prettig weekend!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt een prachtige bloem in dat vaasje. Wat een mooie kleur roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Gratis plantjes gekregen van de aardbeienplantjes verkoper.
    Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen