donderdag, juli 25, 2013

Moestuinen op Katendrecht

In de Rotterdamse wijk Katendrecht die leuk is om te vertoeven, waar steeds meer wordt opgeknapt, vond ik zowaar moestuinen. Het 'toeval' :-)) wilde dat ik mijn Ipad bij me had en ik maakte leuke foto's van de moestuinen.

Het varkenshuis bijvoorbeeld, in de Chinese wijk, waar door vrijwilligers wordt gewerkt, en twee varkens wonen, die ooit in babi pangang zullen veranderen, maar zover is het nog niet. Ze hebben een leuk leven.


Modderbad

lekker speuren.

Groeit goed









Maïs voor de varkens, zo vertelde een vrijwilligster.

Wat dacht je van dit restaurant, annex brood verkooppunt, annex groenteophaalpunt.










3 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit zeg, kan mij voorstellen dat je aangenaam verrast was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke initiatieven!

    http://inenomdekas.wordpress.com/2013/07/25/extra-aflossing

    BeantwoordenVerwijderen