zondag, augustus 11, 2013

Dagje zwemmen en sauna

Al die mensen die er tussen uit gaan, die dingen beleven. Ik hol maar van moestuin, naar werk, naar schoonmaken huis, naar verjaardagen, ontbijtjes klaar maken, wassen draaien, soms eten met vrienden. Nu de zeilboot van zeilmaat lek is, zeil ik zelden meer.

Daar moet verandering in komen, mopperde ik afgelopen week.

Volgende week zeil ik op de Bergse Plassen en vandaag en morgen ben ik lekker zemmen en sauna boven op de Cauberg. Als er iets is waarmee je de stress weg kunt laten vloeien, is dat wel water, natuur, lopen en fietsen, goed boek.

In ieder geval is het weer heerlijk in Valkenburg, en wat heerlijk is het een dagje vrij. Geen afspraken die moeten.

Wat me tijdens het rijden op viel, dat waar ik met een gangetje van twee keer de scootersnelheid, dus 90-100 km per uur. zelfs werd ingehaald door auto's met sleurhutten en ook een auo met een aanhanger met boot.

De enige auto's die ik inhaalde waren vrachtwagens die 80 km reden en soms ook een camper.

Ongetwijfeld zijn er meer zuinige rijders, maar wanneer die net zo snel rijden als ik, zal ik die tijdens het rijden nooit tegen komen.

4 opmerkingen:

  1. Lekker zwemmen en sauna op de Cauberg. Dat klinkt goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed plan, lekker ontspannen.

    Enne ik ben ook een zuinige rijder, ik rijd tussen de 80 en 90 km/uur. Dat scheelt mij 50% brandstof op 120 km/u!!
    Dat is zeker de moeite om rustig te rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @RefoMama, bedankt
    @Wegnaarzelfvoorziening, wij komen elkaar nooit tegen. Goed zo. Is toch een leuk uurloon en jeontspant ook nog eens nu je niet zo hard hoeft te rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dagje sauna altijd lekker, zwemmen ook! Volgens mij is dat het recept voor heerlijk genieten!

    BeantwoordenVerwijderen