woensdag, augustus 28, 2013

Tot 60 foto's gratis afdrukken bij Lidl.

Op Jutters blog trof ik een tip dat je bij Lidl tot 30 september voor alleen de verzendkosten van 1,99 tot 60 foto's kon laten afdrukken.
Ze gaf als tip mee dat je ook alvast je kerstkaarten kon laten afdrukken.

Afgelopen zondag toog ik aan de slag en vandaag ontving ik in een kartonnen enveloppe de foto's  thuis.

Het was wat priegelen omdat ik Java niet snel genoeg naar mijn zin kon bijwerken. Dus hebik het foto verzend programma maar gedownload. Aan het einde van de bestelling geef je de kortingscode LIDLWELKOM713 op.

Behalve wat foto's die ik toch wil bewaren, heb ik wat zomerse impressies van de Afrikaantjes en moestuin laten afdrukken om met de kerst te verzenden.
In de barre donkere dagen, kan ik iedereen alvast verlangend naar de lange zonnige  zomerse avonden laten verlangen.

Bij deze geef ik de tip alvast door.

8 opmerkingen:

  1. ik wilde al heel gehaast fotos gaan zoeken om het nog voor 1 september te kunnen doen, maar op juttersblog staat tot 30 september

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Marlien, bedankt voor de tip, ik heb de tekst aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lukt mij niet om het juttersblog te openenen. komen. Weet jij hoe dit kan? Yasr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Yasr, Het lukt mij wel en ook Marlien. Zoek anders op Google naar jutters.blog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Normaal gesproken ga ik nooit meer een foto afdrukken. Maar wat wel grappig is een foto op canvas of hout af te drukken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Raydegast, ik wilde ze gebruiken voor de kerstkaarten.
    Verder print ik weinig

    BeantwoordenVerwijderen