zondag, september 15, 2013

Cadeaus verdienen met Interviews via internet

Lange tijd deed ik mee met de interviews van Online Interview. De laatste tijd ontving ik nog maar weinig relevante vragenlijsten en de meesten waren zo, dat na beantwoording van een paar vragen de conclusie was, dat ik niet in de doelgroep hoorde. Of dat ik de interviews na twee dagen wilde invullen en dat ik dan te laat was. Het vereiste quotum was al bereikt

Ten top was dan dat ik dreigmails kreeg, dat wanneer ik niet nu, en nog eens nu geen update gaf van mijn persoonlijk leven dan zou ik uit het panel geknikkerd worden.

Gisteren heb ik gedacht, hoeveel punten heb ik nu? Iets van 3.500 punten. Ik kon hiervoor geen geschikt cadeau vinden en de restant van de punten heb ik vervolgens overgemaakt naar de Dierenbescherming. Er was keuze uit meerdere goede doelen. Bij de keuze van de goede doelen heb ik eerst gedacht, wat verdient de directeur. Als het buiten proportie was, dacht ik dan maar niet. Bovendien heb ik wat met aaibare dieren.

In het verleden heb ik een mosselpan, een 1 liter waterkoker en een handmatige citruspers als geschenk ontvangen.

Best mooie cadeaus. Zeker als je erg krap zit, dan is Online Interview het overwegen waard. Je moet over wat meer tijd beschikken dan ik. Dan is het een prima plan.

1 opmerking:

  1. Zulke vervelende mailtjes sporen mij niet aan om daar lid van te worden. Sympathiek dat je de dieren steunt!

    BeantwoordenVerwijderen