donderdag, oktober 17, 2013

Koop niets maand oktober

In de koop niets maand oktober moeten mensen bewust worden  wat het is, om niets nieuws te kopen.
Tweedehands mag wel.

Ik heb niet zoveel met de koop niets maand. Als ik iets nodig heb koop ik het. Daar heb ik vooraf over nagedacht. Dat is het dan. Wat ik wel kocht in de afgelopen week, daar schrijf ik volgende week over.

Ik denk dat meer Nederlanders er zo over denken. Jammer voor Rutte en de economie. Het is niet anders.
Veel lekkerder is het om grip te hebben op je geld. Je niet druk te maken.

Gerhard Hormann schreef een gezellig stukje en dat werd gepubliceerd in de Volkskrant., over de oorsprong van deze buy nothing maand.







2 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook niet zoveel mee. Ik probeer in het algemeen gewoon al zo min mogelijk uit te geven. En ergens vind ik het ook niet praktisch in combinatie met een gezin met kinderen. Zo moest ik deze maand het schoolgeld toch gewoon betalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Vlijtig Liesje, ja dat is ook een smak geld, maar uiteindelijk zal het wat opleveren, goede investering.

    BeantwoordenVerwijderen