vrijdag, oktober 04, 2013

Lekker voordelig en toch gezellig paar dagen weg

Het is opgevallen dat ik dit jaar op 1 dag weg naar Valkenburg nog niet echt op vakantie ben geweest.
Wat zielig, wat een ellende allemaal wordt er gezegd, dus al vaker werd gevraagd of ik dan niet een paar dagen in een vakantiehuisje van de familie wil doorbrengen en wel in Zeeland.

Nou ja, uiteindelijk heb ik ja gezegd en zo regelden wij het, zal ik vanaf morgenmiddag tot woensdagmiddag in het vakantiehuisje in Zeeland gaan doorbrengen.
Vanaf woensdagnamiddag tot vrijdag breng ik de dagen wederom door in  Zeeland en wel met de ondernemingsraad van het bedrijf waar ik mijn salaris verdien.

Ik betaal de kosten aan de familie voor energie, parkkosten, schoonmaakkosten en nog een extraatje.

Ik voel me niet zielig, nee, ik heb een mooie vloerbedekking (eindelijk), in december 2012 een gloednieuwe auto, zonnepanelen. Dus ik denk, hoe zielig wil je me hebben?! Nou dan.
Als dit zielig is, dan weet ik het ook niet meer.

Enfin, mocht je me de komende week missen, ik ben even er tussen uit.

Overvloed schreef ik gisteren. Ik voel me behoorlijk rijk.

4 opmerkingen:

  1. Geniet ervan! Groeten van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, je kunt je geld maar 1 x uitgeven!

    Geniet van je vakantie: je treft het nog met het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief van je familie. Hoewel ik niet snap dat mensen het zielig vinden als je niet op vakantie gaat. Mijn man heeft daar op zijn werk ook last van. Terwijl we er zelf voor kozen om thuis te blijven!

    BeantwoordenVerwijderen