donderdag, november 21, 2013

Appels en peren op Marktplaats te koop

Op marktplaats.nl worden vaak heel voordelige beologische en niet biologische appels en peren te koop aangeboden, zo las ik in het blad van de Moermanvereniging. Biologisch voor slechts twintig cent per kilo bij Marijke uit Didam,

Kennelijk is dat een eenmalig iets geweest, want voor deze lage prijzen, moet je een super boomgaard hebben.

Enfin, ik zocht ook op Marktplaats  en vond bij Gebroeders Ruis ecologische stoofperen van 75 cent per kilo en Elstar voor 70 cent per kilo. Litthoijen is alleen een beetje ver van huis.

Ook ver van huis, maar als je in de buurt bent, dan kun je voo 1 euro per kilo hier in Nistelrode goed fruit kopen.

Of hier, bij fruitbedrijf van Vilsteren in Olst.

5 opmerkingen:

  1. In Olst zit fruitbedrijf Van Vilsteren. Elstar vanaf 60ct per kilo, peren va 80 ct, moesappels 30 ct. En nog veel meer. Prima kwaliteit. ( en nee, dat ben ik niet zelf)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou nooit aan peren van MP denken. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had nog nooit gezien dat er levensmiddelen op MP stonden! Wel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Vlijtig Liesje, mazzelaar.
    @Bianka, ik heb het fruitbedrijf toegevoegd.
    @Jedija en Willeke, ik ook niet. Totaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen