vrijdag, november 15, 2013

Fiscalert goed en voordelig magazine voor iedereen

Fiscalert is het magazine, waarbij je de betaalde abonneekosten er uit haalt. Sterker, je bepaalt zelf wat je voor het abonnement over hebt, waarbij een jaarlijks minimum van €27,73 op prijs gesteld wordt. Verdere richtlijnen vindt je hier. De acceptgiro voor het abonnement vindt je bij het 3e blad dat je gratis ontvangt.

Het blad is laagdrempelig en info wordt in jip en janneke taal beschreven, zodat mensen zonder financiële achtergrond er plezier aan beleven.

Er is ook een persoonlijke adviesservice, waarbij simpele vragen beantwoord worden. Ik verwacht niet dat hier uitgebreide adviezen worden gegeven, immers de financieel deskundigen willen ook wat verdienen, denk ik zo.

6 opmerkingen:

  1. Ben jij zelf bekend met het blad? En waar zie je de € 45,= staan waar je het over hebt?
    Wat kost het blad als je langer lid blijft?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je krijgt bij de blanco acceptgiro een brief waarin een gemiddelde van € 28 wordt genoemd maar je bent elk jaar vrij om zelf te bepalen wat het blad jou waard is geweest. Ik betaal al jaren €10.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ik heb de tekst aangepast, ben nog maar kort abonnee. Vomd die 48,00 van de site mijngeld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik betaal €25 per jaar en vind het dat ook echt waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is geen minimum dat genoemd wordt maar een gemiddelde, je bent echt vrij om te bepalen wat jij het waard vindt. Ook dat staat heel duidelijk in de brief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank voor de tip. Ik heb me zojuist aangemeld voor een abonnement. Groet Ina

    BeantwoordenVerwijderen