dinsdag, november 26, 2013

Nog drie dagen en dan teken ik de vaststellingsovereenkomst bij het kruisje

Pfffttt, wat een stiekem gedoe is dat op de zaaak. Meerdere keren per dag moet ik wel iets doen voor mijn naderend ontslag en dan moet ik ook nog eens de kaken op elkaar houden.

Ja, je houdt het niet tegen, als ik weer ergens prive met mijn mobiele telefoon bel, weer een keer naar personeelszaken moet, hoe kunnen de mensen in mijn omgeving niet nieuwsgierig raken. En toch mag ik dan niks zeggen. Dat vreet aan me, dat stiekeme gedoe.

Vandaag had ik een onaangename ervaring met haar van personeelszaken. Op de site van ABP staat een mogelijkheid, dat voor de komende drie jaar er geld aan ABP wordt overgemaakt., door zowel mij alsook de werkgever, bruto wel te verstaan en daar moet de weerkgever aan willen meewerken.

Gisteren mailde ik de link en de tekst aan haar van personeelszaken. Zij dacht dat ik geen of slecht contact had met mijn advocaat, dus die begon ze te benaderen. Dat was niet de bedoeling, ook vreemd dat ze deze mogelijkheid niet kende.
Ze adviseerde me om hulp te zoeken bij een andere afdeling binnen personeelszaken. Dat deed ik. Daar wacht ik nu nog op.

De notaris is gekzen, de op 1 na voordeligste uit de omgeving. daar moet ik het document ingevuld en wel naar toe sturen en dan hopelijk deze week ook nog tekenen in persooon. De voordeligste was niet professioneel genoeg,

De bankrekening kan ik daarna aanvragen en daarvoor is de SNS de voordligste.

We zijn er nog niet helemaal uit waar en hoe het toekomstige geld geparkeerd gaat worden. We hebben nog even de tijd.

6 opmerkingen:

  1. Succes en ssst.
    Daarna kan je het van de daken schreeuwen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastige situatie lijkt me het. Je moet er even doorheen. Komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastige situatie lijkt me het. Je moet er even doorheen. Komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lastig zeg, maar nog een paar dagen is te overzien. Veel sterkte nog even en hopelijk komt het met dat geld allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend hoor en dan ook nog je mond moeten houden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "De voordeligste was niet professioneel genoeg..."
    goh.

    BeantwoordenVerwijderen