woensdag, december 04, 2013

De dichtsbijzijnde winkel is niet meer Coop, maar Bas van der Heijden

De dichtsbijzijnde suoermarkt op slechts vijf wandelminuten van huis was Coop en sinds deze week is dat Bas van der Heijden geworden. Wat een pret is dat. Voortaan hoef ik niet meer om te rijden voor deze suoermarkt.

Vandaag was ik in deze Bas van der Heijden winkel en tot mijn verrassing was het er druk, er waren lange rijen bij vier kassa's.
Bij de Coop waren er twee kassa's en ik hoefde er nooit te wachten. Ik ben niet rouwig om het wachten bij de kassa, vandaag kocht ik oo deze plek al meer, dan ooit in het verleden. Het was eigenlijk niet eens mijn boodschappendag, maar ik was nieuwsgierig.

De conslusie is duidelijk, Bas van der Heijden is een prettige voordelige winkel en verkoopt meer spullen dan ooit tevoren.

Er is ook een nadeel. In het nabije verleden, was er een postkantoortje in de Coop, nu moet ik door naar een iets verder, de andere kant op, een postagentschap in de Plus supermarkt.
Plus supermarkt vind ik eigenlijk ook een dure winkel, maar ook daar is het toch zeker drukker dan in de voormalige Coop.


1 opmerking:

  1. Wat een luxe Bas lekker dichtbij. Ik moet zeker een half uur op de scootmobiel om er te komen en dan een half uur terug. Kom er dus nooit.
    Geniet ervan zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen