zaterdag, december 21, 2013

De vrije dagen zijn er eindelijk

Wat een heerlijkheid, eindelijk de lang verwachte vrije dagen. Ik heb er naar uitgezien de laatste tijd. Maar nu moet ik even niets, zelfs vandaag heb ik bewust geen afspraken gemaakt, wat me totaal kostte me geen moeite kostte.
Gisteravond heb ik het kantoor kerstfeest geskipt en het kerstpakket doneerde ik aan het goede doel.

Het is nu ook of mijn lichaam definitief laat weten, het is genoeg geweest. Slapen en niks doen. Het mag eindelijk.

De komende dagen duik ik in de ruststand, om dan dinsdag op het vliegtuig te stappen naar Turkije, waar ik op eerste kerstadag  's morgens de tandartstoel in stap.

Van het laatste budget van FBTO is er  vorige maand een kroon geplaatst door de vader van mijn tandarts. Hij spoot heel wat verdoving in mijn gebit. Er lekte zelfs verdovingsvloeistof naast de plek, rechtstreeks op mijn tong. Wat een bitter goedje is dat.

Een halve week later schoot de nooodkroon los, die ik veilig opborg in een zakdoek, zo onderweg en later thuis begreep ik dat ik die noodkroon kwijt was geraakt. Aangezien eerder op die plek een wortelkanaal behandeling had plaats gevonden had ik geen last van een leeg stuk in mijn mond en veertien dagen later kreeg ik de nieuwe kroon.

Nou ja, een bewijs dat niet iedere Nederlandse tandarts perfect is en fouten kan en mag maken,

Als ik weer bijgekomen ben, blog ik weer.

5 opmerkingen:

  1. Geef je aan alle moeheid over. Het zal niet alleen de lichamelijk moeheid zijn, maar ook de spanning van de afgelopen tijd.

    Rust lekker uit, succes bij de tandarts woensdag en neem je tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Leuk om je blog te lezen. Om je blog te volgen ben ik zo vrij geweest om deze ook op mijn site toe te voegen. Zou leuk zijn als je dit wederzijds wil doen. Dank je wel alvast!

    Groetjes Snipje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Inhrid, helemaal waar. Lekker bijslapen, maar nog niet uitgerust.
    @Snioje: 'done' .

    BeantwoordenVerwijderen