maandag, januari 06, 2014

De duurste BH ever gekocht van de Bijenkorf creditcard punten

Het gebruik van de Bijenkorf creditcard waar ik bij voordelige benzinestations tank plus de grote betaling aan de Turkse Tandarts leverde zeker 75 euro op aan punten.

Op de foto's die van mij gemaakt waren, zag ik dat mijn bh toch wel aan vernieuwing toe was.
Ik heb altijd moeite met kleding te kopen in de Bijenkorf, omdat ik te ongeduldig ben.

Op de zaak vertelde ik dat ik een stel nieuwe bh's wilde kopen en wel bij de Bijenkorf.
De collegiale spontane stagiar vertelde dat de BH Prima Donna perfect was. Zij had, toen ze bij de Bijenkorf op de lingerieafdeling werkte voor haar tante ook zo'n bh gekocht. Die moest ik kopen. Beter was er niet.

Oo zaterdagmiddag toog ik naar de Bijenkorf, en sprak de eerste de beste verkoopster op de lingerieafdeling aan. De Prima Donna bh graag. Ze bekeek me, vroeg voor de zekerheid de maat en pakte de bh uit het rek en liep voor de zekerheid ook nog naar een ander vergelijkbaar merk, met dezelfde prijs.

De bh gepast, en nee, ik heb er geen vier extra gekocht. Vier keer 75 euro uitgeven? Een Triumph bh is ook prima en daar kan ik wel gelijktijdig er meer van kopen...
Enfin, toch leuk het punten sparen met de creditcard van de Bijenkorf. Het zal lang duren voordat ik weer zoveel punten bij elkaar heb. Een mooi cadeau zeg maar.

4 opmerkingen:

  1. Je zult merken dat die toch veel beter zitten. Ikzelf heb dat merk ook of de chantelle. Beide van heel goede kwaliteit die ook perfect zitten. Succes met je aankoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Vlijtig met zuinigheid, als ik vragen mag, hoeveel heb je daar dan van in bezit? Hoe vaak vernieuw je ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zeg! Door die punten gun je jezelf dan toch een wat duurdere bh.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met maat 85G heb ik altijd dure BH's. 75 euro is voor mij een koopje. Heb altijd minimaal 4 goede BH's. Nooit langer dan 2 dagen achter elkaar dragen en op de hand wassen of op lage temperatuur in een waszakje.

    BeantwoordenVerwijderen