woensdag, januari 22, 2014

Geen geslaagde koopdag vandaag

Vandaag toog ik naar een redelijk favoriete winkel en paste een paar jurken.  Nu ben ik al niet van het echte shoppen en dat is de reden dat ik het liefst naar een winkel ga, die redelijk dicht in de buurt is en goede keus heeft. Gerry Weber viel mijn keus dit keer.
Vier jurken waren er en iedere jurk die ik paste keurde ik af.

Oef, wat een lelijke handen zag ik, oef waf een zakkende schouders. Niet fraai.
Omdat een mooie vrouw zelfs in een vuilkniszak mooi is, schoot ik direct naar Kruidvat en kocht olie spullen voor het haar, massagecreme voor de handen, massagecreme voor de hals en het hoofd, maskertjes voor handen en hoofd,

Nu kun je zeggen, dat spul kan je zelf ook maken en het was onlangs nog in de nieuwe serie van Kassa Groen hoe je dat zelf kunt maken en dat je helemaal niet naar de winkel hoeft, maar naar je keukenvoorraad.

Twee weken geef ik me om mezelf verder op te lappen en die grauwe winterkleur van mijn huid af te poetsen, en meer ontwikkelde spieren te krijgen.
Dan trek ik gewoon iets aan dat ik al in huis heb, dat is het dan en daar moeten we het dan maar mee doen tijdens het afscheidsmoment met de fotograaf. Dat ik in ieder geval er goed uit mag zien op de foto, in mijn kracht en gewoon die ik ben.

8 opmerkingen:

  1. Goed idee. Juist in vertrouwde kleding voel je je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou eerder aandacht besteden aan nieuwe lingerie waarin je je een koningin voelt. Dan zit de bovenkleding mooier en straal je ook uit dat je mooi bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat over Kassa Groen vind ik heel erg interessant maar ik kan het niet vinden op hun website. Waar ging het precies over?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Nietzomaarzo, Niet eens aan begonnen. De kans dat ik een paar schoenen vind is al gering, bovendien heb ik al nette schoenen.
    @Moneypenny, uitzending gemist, iedere dinsdagavond. Heel interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk verhaal, verwen je zelf maar eens. Wat zul je straks stralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb het gevonden, het zat in de uit zending van 14 januari. Straks maar eens gaan scrubben met de koffieprut ;-).

    BeantwoordenVerwijderen