woensdag, januari 01, 2014

Selfies van mijn tanden vooraf en achteraf

Vandaag kwam ik terug van het verblijf in Izmir, waar ik een week lang bij de Turkse tandarts verbleef via de Nederlandse toeristenbureau
Er zijn inmiddels veel meer toerismebureaus die op het gat in de markt zijn ingesprongen.
Dit travel bureau bestaat uit slechts een paar personen in een plek achter een station in Noord Holland


Achteraf na behandeling in CTG dental Izmir, bij tandarts Mert



Dit was mijn gebit vooraf








Roept u maar!



23 opmerkingen:

  1. Zo, dat is een flink verschil en ziet er goed uit! Maar dan ben ik heel benieuwd naar de rekening :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Maarre... hoe doen ze dat?
    Pennie Wijs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een groot verschil!
    (*maarre, wat zijn selfies? Is dat een ander woord voor foto's?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Wat kost een gezin: veel geld. de prijzen staan op de site. Bij mij kostte het 200 euro per facing en per kroon.
    De brug daarentegen is 130 euro per element.

    @Pennie Wijs, hoe ze dat doen, zal ik later op terug komen.

    @Weg naar zelfvoorziening, Selfies is als je een foto van jezelf maakt. Ik denk dat dit nieuwe woord vast nog in de Dikke van Dalen terecht komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verbetering! Ik kan me voorstellen dat je daar heel erg blij mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een heel mooi resultaat! Was de week ook leuk?

    Ik wens je met zo'n gebit ook een stralend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het resultaat mag er zijn. Het is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zeg! ik heb in een van je blogs van Mei 2013 gelezen dat het 1500-3000 euro zou kosten. Dat is het zeker wel waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh sorry ik zie nu dat je zelf al op die vraag hebt gereageerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Spaarcentje, ook mijn zus was jaloers. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo dat ziet er goed uit zo,n Joling smile :)

    Dat wordt veel lachen in 2014 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een enorm verschil! Daar zul je wel heel blij mee zijn! Was de behandeling ook pijnlijk, of viel dat mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, jij gaat breed lachend het nieuwe jaar in :)
    Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het heel erg mooi geworden. Vond je het niet spannend omdat het toch in het buitenland is.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowie de powie. Ik zou de hele dag naar mijn tanden willen kijiken. Prachtig. Bijzonder oud en nieuw had je zo.

    BeantwoordenVerwijderen