woensdag, februari 19, 2014

Voorjaar!!

Vanmorgen tijdens de dagelijkse wandeling en oefeningen hoorde ik de vogels kwetteren. Een heerlijk geluid, ook al omdat het regenvrij en windstil was.

Het geluid in de bomen, de paarden die verderop lichtelijk omtwaakten en daar verder begonnen te grazen, daar waar ze de vorige avond gestopt waren

Het was een fantastische winter en wie weet wordt het een geweldig voorjaar. Ik verheug me op de vrije tijd, de vele keren strand, zeilen, lezen in de tuin, wandelen.
Het zal een consuminderig jaar worden, levend van de WW uitkering, maar na zoveel jaar consuminderen is dat geen enkel probleem.

Ik heb het inmiddels afgeleerd om te lopen langs de paden waar loslopende honden 'die nooit wat doen'  maar het toch altijd nodig vinden  om bij de loslopende wandelaar te buurten. Kennelijk zijn die paden waar honden vrij mogen lopen alleen geschikt voor hondenliefhebbers,

1 opmerking:

  1. Ja, hier ook lentegeluiden. Ik hoorde een specht. En vinken en mezen. Ik wens je een heel mooie lente toe.

    BeantwoordenVerwijderen