zaterdag, maart 22, 2014

De NL tandarts keurde het werk van de Turkse tandarts goed

De halfjaarlijkse controle van mijn gebit was vandaag aan de beurt, samen met de gebitsreniging die ook door de tandarts werd uitgevoerd voor het schappelijke bedrag van € 46,41.

Ik was benieuwd naar zijn opmerkingen naar aanleiding van het werk van de Turkse tandarts in Izmir. Wat zou hij mogelijk aan negatieve dingen te zeggen hebben? Tenslotte is een tandarts ook een ondernemer.

De tandarts zei, dat het werk anders dan hier was uitgevoerd, maar dat het goed was gedaan.
Zeker was hij blij met de garantie  met een behandeling in Alkmaar voor wanneer het alsnog verkeerd ging. Want de man heeft gewoon geen zin in klachten achteraf te behandelen. Zo zit dat, je bent klant bij hem en niet bij iemand anders. Als je elders gaat, dan regel je de problemen ook maar elders,

Hij had van andere patienten, die in het buitenland waren geweest, wel slechter uitgevoerd werk gezien. Prima werk. Hij vroeg of ik tevreden was. Ja, dat ben ik.

Volgende controle.in september.


2 opmerkingen:

  1. Ik zou maar niet beginnen over de tandartsen hier in ons land en de kaakchirurgen.keer op keer slechte ervaringen gehad met dezen,totdat ik besloot om me voortaan in het buitenland te laten behandelen en Turkije is hierin expert op het gebied van tandheelkunde en wel voor een mooie prijs,ooglaser trouwens ook.groetjes, Sem

    BeantwoordenVerwijderen