donderdag, maart 06, 2014

Goede kantoorstoel tweedehands gekocht

Bij een grote kantoorartikelenzaak die behalve nieuw ook tweedehands verkoopt, kocht ik gisteren een goed zittende bureaustoel voor 79,00 euro excl. BTW. De BTW is aftrekbaar van de belasting, via de stamrecht BV, want kantoorkosten.

Er waren veel bureaustoelen in deze zaak, allemaal goed werkend en zagen er goed uit. Na meerdere stoelen geprobeerd te hebben koos ik een goed zittende Interstuhl A122 rode stoel uit. Ik was bang dat de kleur zou detoneren, maar het is niet zo.


Een paar jaar terug haalde ik via Gratisoptehalen.nl een gratis mooi blauwe stoel op. De gasveer was kapot, maar wel een mooie stoel.  Sinds een half jaar krijg ik last van mijn rug en eigenlijk is die niet meer in te stellen stoel veel te hoog.
Eetkamerstoelen voldeden niet, want te laag en te hard.

Vandaag werd de stoel gebracht. Ik voel dat ik op deze stoel de administratie goed kan doen, en ook wel plezieriger zaken.
Nu heb ik geen excuses meer, om werk uit te stellen, of op de lange baan te schuiven.

De blauwe stoel gaat naar het grofvuil die in mijn gemeente afval nog steeds komt ophalen.

3 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier met je nieuwe stoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel balen dat je geen excuus meer hebt!
    Veel plezier gewenst met je nieuwe stoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zitten is altijd belangrijk succes met je stoel!

    BeantwoordenVerwijderen