vrijdag, maart 07, 2014

Rijkdomsbewustzijn

Via het boek 'Volzicht' kwam ik uit op Rijkdomsbewustzijn.

Wie wil dat nu niet rijkdomsbewustzijn. Dat is nog eens anders dan de eindjes aan elkaar knopen. Vol verwachting begon ik te zoeken naa de website 'Rijkdomsbewustzijn' want hoe doe je dat?

De website komt, in het kort, heel kort eigenlijk er op neer, dat je moet visualiseren, rijk zijn.

O, maar die kende ik al, is dat niet hetzelfde, als jezelf visualiseren, of zoals je ook kunt zeggen, dat je droomt van een betere toekomst. Bid voor een betere toekomst, of eigenlijk alvast dankt voor een betere toekomst. Als je iets wilt hebben en er alvast voor dankt, is dit krachtiger dan alleen maar bidden.
Maar goed jezelf rijk visualiseren dus.  Ik heb hier niet zoveel mee eigenlijk, ik geloof dat niet. Natuurlijk heb ik mezelf ook wel eens iets gedacht, gehoopt, gebeden, gedankt, gevisualiseerd.

De waarheid is, dat je het leven maar gedeeltelijk kunt sturen. Positief denken is daar een deel van.
Sommige dingen of situaties gebeuren nooit zoals jij dat wilt, ook al visualiseer je ze zoveel als je kunt.

Hier haakte ik af. Neemt niet weg, dat het boek 'Volzicht' en als je dat wilt de website 'Volzicht' van harte kan aanbevelen. Met Volzicht of Natuurlijk zien heb ik jaren terug, dankzij veel volharding en veel geduld en dagelijkse oefeningen mijn bril af kunnen doen en af kunnen laten. Nog steeds ga ik zonder leesbril door het leven en de bril voor in de verte zien heb ik ook niet meer nodig. Mijn zicht is nu -0,25. Alleen moet ik het blijven oefenen, maar dat oefenen is eenvoudig. Jaarlijks ga ik naar de opticien,

Begon ik over Rijkdomsbewustzijn, eindig ik met kijken zonder bril.

Geloof jij dat je je leven blijvend kunt wijzigen door visualiseren. Beter nog heb je gemerkt dat dat kon? Of kreeg je eerst een gevoel dat iets zou gebeuren en ben je toen gaan visualiseren?


2 opmerkingen:

  1. Ik heb soms het gevoel,dat er op mijn pad komt,wat ik nodig heb. Dat heeft meer met vertrouwen dan visualiseren te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit doet me denken aan "the secret" en veel mensen leggen de link met rijkdom, maar positieve affirmaties geven mij energie. Gewoon puur door mijn denkpatroon bij te stellen, ik ben er niet rijk van geworden wel bewuster van hoe ik zelf in het leven sta.

    BeantwoordenVerwijderen