maandag, maart 24, 2014

Sticker voor bel niet aan de deur

Sinds ik vaker thuis ben, valt het me op, dat er regelmatig aangebeld wordt voor van allerlei die iets aan me willen verkopen of me willen laten bekeren tot Jehova getuige.

Bij het bezorgen van flyers voor de politieke partij zag ik regelmatig van die smalle stickers dicht bij de deurbel.

Pas vorige week was het bij mij zover. Ik was het zat, spuugzat.

Ik bestelde een sticker bij Bel niet aan de deur. Ik koos voor de sticker: Collecteren mag, verkopen of bekeren mag niet.

Het is nu lekker rustig aan de deur.

11 opmerkingen:

  1. Dit wist ik niet. Ik ga er eentje bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan zijn ze bij jou in de buurt gelukkig wel normaal en sociaal. Hier bellen de verkopers nog steeds aan en als ik op die sticker wijs, krijg ik een grote mond of ze doen vervelend, - arrogant of opdringerig.
    Ik heb trouwens zelf de sticker nagemaakt in Word. Uitprinten en plakband erover en klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gewoon mijn bel uit staan..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee! Ik ga er ook zelf een maken. Ik mis 'ledenwerving'. Persoonlijk word ik helemaal gek van de studenten die tegenwoordig langs de deur komen met inschrijf- en machtigingsformulieren. Groetjes, Em

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Word er ook altijd moe van hoor :(
    Maar gelukkig zijn ze hier niet vaak aan de deur!
    Ik woon sinds 2 jaar in een nieuwbouwwijk en we zijn denk ik niet te vinden ;)
    Wel een goed idee zo'n sticker!
    Nu maar hopen dat het helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet je wat ik heb? haha de bel uitstaan. Al een klein jaar en het bevalt erg goed. Degene die hier welkom zijn weten inmiddels dat ik dat heb. Bij ons had het een andere reden. Wij liggen vlakbij een voetbalveldje en constant werd er aan de deur gebeld of zoonlief kwam voetballen. Dat ging ten koste van zijn leren. Korte metten mee gemaakt en het bevalt mij prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb maar 1 bel en die is minder goed te zien. Nadeel daarvan is wel dat mensen met de brievenbus gaan klepperen, bij de deur die NIET de voordeur is. Daar kan ik me helemaal over opvreten, vind ik zo onfatsoenlijk. Maar goed, hier komen dat soort mensen gelukkig niet zo vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het helpt dus wel. Hier op het platteland komen zelden mensen aan de deur. Ze zullen het wel te ver vinden. Dat komt mij prima uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb die sticker nu 2 jaar. Verkopers houden zich er netjes aan, jehova's getuigen niet. Die doen altijd alsof ze het niet zien. Dit weekend was ik het zat en viel uit toen ze me weer vertelden dat ze de sticker niet hadden gezien. Jehova's getuigen lopen hier elke maand in de wijk, het zijn vaak dezelfde mensen dus ze weten donders goed volgens mij waar wel en waar niet gewenst is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Het help dus, het is al stiller overdags.
    Bel uitzetten doe ik niet, er komen geregeld mensen aanwaaien en voor een single is het hebben van sociale contacten, liefst veel, belangrijk,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via AanMijnDeurGeenGeleur.nl kun je ze ook bestellen. Afrekenen via iDeal of paypal en gratis verzending. Nu zelfs de derde sticker voor slechts €1

    BeantwoordenVerwijderen