woensdag, april 16, 2014

Blog award

Op blogland wordt weer eens een blog award uitgedeeld. Tot nog toe deed ik er nooit aan mee, maar vooruit. Eén keer zal ik meedoen.
Maar echt ik hoef geen aanmoedigingsaward te hebben.  Dus in de toekomst: 'Reik geen awards uit aan mijn blog'.

De regels van de Very Inspiring Blogger Award


  1. Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft, en linkt ook even terug naar diegene. (Gedaan)
  2. Kopieer de regels en Show off that award! (Gedaan!)
  3. Deel 7 dingen of leuke feitjes over jezelf. (Gedaan!)
  4. Nomineer 15 andere blogs waarvan je vindt dat zij het verdienen, en deel je blogpost met ze. (Gedaan.)
  5. Laat de award duidelijk op je website zien en volg degenen die je genomineerd hebt op Bloglovin’. (Gedaan!)

  1. Bedankt Mevrouw W als Zuinigaan gaven mij een Award.
  2. De regels zijn hierboven gekopieerd
    -Ik heb mijn hypotheek in zes jaar en een paar maanden afgelost. Het laatste deel van de BV uit mijn ontslagvergoeding. Die los ik af aan mezelf
    -Op 15 april is de notaris begonnen met het uitschrijven van mijn schuld uit het hypotheekregister.
    -Happy single en nee, nooit meer dat ik teveel van mijzelf afsta. Ik ben erg onafhankelijk.
    -Moestuinierster op een stuk wat de dorpsgemeente niet wilde volbouwen voor Vinex bouwlocatie. Dankzij het moestuinieren met familie hoeft mijn jongste broer, die toch zeker 5 jaar ouder is geen WOZ over bouwgrond, maar over tuinbouwgrond te betalen.
    -Blog al sinds 2005. Eerst bij Web-log en later bij Blogspot.
    -Sinds 1 maart 2014 werkloos. Wat een geschenk, toch nog vroeg met de VUT
    -Bijverdienste: Op mijn vakantie in Mozambique in 2005 ontmoette ik een vrouw die met haar gastadres voor 'Vrienden op de fiets' haar vakanties verdiende. Ik begon in 2006 als gastadres.
    Verschil tussen haar adres en mijn adres was dat zij tien wandelroutes langs haar huis heeft en ik slechts 1.
    In februari 2009 ontving ik de eerste gasten voor Bed and Breakfast. Veel kosten volgden. Maar nu is het wat rustiger qua kosten. Ik had de bedoeling om het bedrijf B&B in de BV van het stamrecht - ontslag uitkering te gooien, echter de statuten zijn voor financieel advies en een B&B is dat niet De kosten om de statuten te laten veranderen zijn 420 euro. Ik zou een deel van het huis belastingtechnisch kunnen inzetten in het bedrijf en dan afschrijven.
    Volgens broer moet ik niet zo moeilijk doen. Ik vind het jammer, want door consuminderen heb ik geleerd om op de kleintjes te letten.  Een procent winst vind ik aantrekkelijk. Ik ben er nog niet uit.
  3. Ik nomineer een aantal andere blogs: Hypotheek naar nulLekker leven met minderNiet zo maar zoMinofMeerValhalla gaat naar NoorwegenLeven van een tientje per dagWat kost een gezin;  EconowiserVan heel sober leven naar heerlijk simpel levenHuisvlijtDe Zakelijke Huisvrouw enz. enz. 
  4. De Award staat op mijn website en nee, ik ga niet iedereen die ik nomineerde waarschuwen.

    Nooit meer een award voor mij!


3 opmerkingen:

  1. Hi, hi grappig dat je uiteindelijk toch wat doet met de award. Ik ben heel benieuwd naar je verdere avonturen als fitte, actieve pensionado! Dus ga vooral door met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch leuk dat je er aan mee gedaan hebt! Wij zijn in hetzelfde jaar gaan bloggen zie ik en zolang zullen we elkaar dan ook wel al volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs! Ik heb ook niet iedereen gemaild inderdaad. Het is toch al zo'n klus.

    BeantwoordenVerwijderen