donderdag, april 24, 2014

Financial Lifeplanning middag met Erica Verdegaal

Vanmiddag is er een inspiratiemiddag voor Financial Lifeplanning mer medewerking van Erica Verdegaal. Toen ik nog niet ziek was, schreef ik me in voor vanmiddag.

Op de Hodenpijl  is een mooie locatie en via de binnenwegen van Midden Delfland eenvoudig per fiets of scooter bereikbaar. Ook met de auto bereikbaar, maar dan vele kilometers om via de Rijkswegen.

Ik heb besloten om te gaan, al zal ik misschien maar een uurtje kunnen blijven. Ik ben nog steeds njet fit. Gevaar is dat ik mensen aansteek. Dat is ook niet de bedoeling, ik baal zo verschrikkelijk.

3 opmerkingen:

  1. Grappig! Ik was me gisteren ook aan het opgeven, en toen liep ik vast omdat ik geen identificeren bij me had. En besloot het dan maar te laten. Zou grappig geweest zijn elkaar daar tegen te komen. Ik vond het wel een boeiende happening!

    Groet Maria :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Maria, jammer, je zou het nog eens kunne proberen?!

    BeantwoordenVerwijderen