maandag, april 21, 2014

Tijdelijke blogstilte

Deze blogstilte heeft vooral te maken met gebrek aan inspiratie, verandering van leefwijze WW en momenteel snipverkouden met koorts. Dinsdagmorgen zelfs 39,96. Straks naar de huisarts.

In voorgaande jaren lag de nadruk op hypotheek aflossen. Het huis is afgelost.  Mijn financiele leven was vooral gefocust op aflossen. Vorig jaar besteedde ik 20.500 aan onderhoud van het huis, zoals nieuwe vloer, zonnepanelen enz enz.
Omdat ik een annuïtaire hypotheek had, loste ik vanzelf meer af, omdat de schuld kleiner werd.

Tot mijn grote verrassing hou ik geld over, in de WW!?

Wat te doen? Maar ja, na drie maanden WW gaat de uutkering verder omlaag.

Van twee keer modaal naar een keer modaal roep ik dan.

Boeken die ik nu lees: 'Besparn maar', van Mariek Henselmans en ' Deflatie in aantocht' van de historicus Eric Mecking.

Tot blogs.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch, weinig om over te bloggen, Je hypotheek afgelost, dagen met mooie dingen, tijd om te genieten. Beterschap!! x Gerlinde / Valhalla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een boekrecensie van dat laatste boek lijkt me interessant. Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen