vrijdag, mei 02, 2014

Euromania documentaire

Een journalist wilde graag met behulp van crowdfunding een documentaire maken over het Europees parlement. Het echte verhaal achter de Europese Unie, zeg maar.
Ik was benieuwd naar de achtergrondverhalen en deed ook mee met een bescheiden bedrag voor deze documentaire.
Hieronder zie je alvast een klein stukje van de documentaire die op 11 mei uitkomt, net voor de Europese verkiezingen die in NL op 22 mei gehouden worden.

Op 11 mei, net voor de Europese verkiezingen komt de documentaire uit. Inmiddels kun je al zien op YouTube een deel van de documentaire.
Zoals een goed journalistieke documentaire betaamt, komen er de positieve en negatieve kanten naar voren.


 Zie hieronder:

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me heel interessant. Waar gaat de film worden vertoond?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Mirjam, dat weet ik nog niet. Ik neem aan dat ik daar nog bericht over krijg per e-mail

    BeantwoordenVerwijderen