donderdag, mei 29, 2014

Speciale oproep van het consuminderhuis Parkstad

Annemiek van Deursen, de vrouw achter het consuminderhuis Parkstad in Landgraaf wil graag hulp voor een familie die dankzij problemen met de bewindvoerder na vele lange jaren niet uit de WSNP kunnen komen.

Iets meer dan 4.500,00 euro is het bedrag dat zij, wanneer dat door velen wordt opgehoest, eindelijk uit de WSNP kunnen komen.
Hier staat het verhaal. Het verhaal van twee mensen die wel goed met geld omgaan, niet zeuren, wel hun schouders er onder zetten, maar keer op keer tegenslag hadden.
Het is het verhaal dat ons allemaal zou kunnen overkomen,

Ik schrijf niet zo succesvol als Annemiek van Deursen, maar ik sta volledig achter deze oproep.

Update 's avonds half elf: Het geld dat nodig is, is al bijna helemaal binnen. Hartelijk dank.

Bedankje gepost op vrijdagmorgen 30 mei.



11 opmerkingen:

  1. Jaaaa, super, dit bedoelde ik inderdaad!!
    Fijn dat je het onder de aandacht brengt. Wat een schrijnende situatie hè voor dat echtpaar met kinderen...

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had het in de nieuwsbrief gelezen. En ik begrijp de boosheid van Annemiek.

    Goed dat je hiernaar verwijst. Laten we allemaal ons steentje bijdragen op deze Hemelvaartsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat er mensen zijn als Annemiek! Heb net m'n steentje bijgedragen en hoop dat er veel mensen zijn die dat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je dit plaatst. Hoe meer mensen bereikt worden hoe beter. Zojuist namens mijn 4 jonge kleinkinderen (die het prima hebben) overgemaakt. Van harte aanbevolen. Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig heb ik ook vandaag dit op mijn weblog geplaatst en natuurlijk een bijdrage gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier heb ik vandaag ook een bericht over geplaatst. Natuurlijk zelf ook een bedrag overgemaakt.
    Hopelijk bereiken we gezamenlijk dat het hele bedrag gehaald wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk vind ik dit een schrijnend verhaal.
    Maar, ik vraag mij af of dit de trend wordt in Nederland. Schooien, want dat is het, om geld via blogs, tv of krant.
    Omdat iedereen die geeft een reactie plaatst nu een andere reactie.
    Niemand kan het leed van heel de wereld op zijn nek nemen. Ik kan nooit controleren waar het geld terecht komt, dus ik zeg het eerlijk, niemand krijgt van mij een cent.

    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Lianne, momenteel hebben 256 mensen dit artikel gelezen.
    Als het om emotie gaat, of iets herkenbaars, reageren meer mensen
    Ik geef je gelijk dat je vaak niet kunt controleren waar het geld terecht komt. In dit geval is dit echt zo.
    Annemiek van Deursen schrijft ook voor genoeg.nl, schreef een boek, kwam vaan op tv en leeft van 20€ per week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben het helemaal met Lianne eens.groetjes,Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De actie loopt super, ze zijn er bijna!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook een kleine bijdrage gedaan. Alle kleine beetjes bij elkaar wordt een grote. Dat geld wat ze teveel krijgen kunnen ze misschien iets van reserveren of een ander gezin blij maken.

    BeantwoordenVerwijderen