vrijdag, september 12, 2014

Let's talk about money

In juni kwam via het 1000e blog van de Min of Meer blog het aanbod voor twintig mensen om mee te gaan op zaterdag 6 september naar een dag van de financial planner Gabriel Verbeek de Let's talk about money. De twintig gratis plekken waren snel weg en ik zat niet in de categorie die het het meest een gratis workshop nodig hadden. Dat begrijp ik helemaal, en ik vond het een goede beslissing.

Er was nog een mogelijkheid om op zaterdag 13 september  een betaalde dag mee te maken over het zelfde onderwerp.
De dag is bestemd om meer te weten over jouw relatie met geld. Het leek me wel wat, om de volgende redenen:

Ik schrijf al jaren dit blog over consuminderen
Bij het oprichten van de BV waar best een bedrag in zit kreeg ik het advies van een bankmeneer en neef, ga praten met een financieel planner.

Morgen ben ik bij de dag en ik hoop aan het einde van de dag te weten wat mijn relatie met geld is.
Volgende week zal ik hier schrijven wat de uitkomst is.

Misschien zie ik een van de lezers van het blog daar ook. Ik heb lang getwijfeld of ik dit vooraf zou schrijven.
Morgenochtend om even half acht ga ik rijden in de auto waar ik deze maandag alleen mijn mede aqua robics mensen in vervoerde. Door wegwerkzaamheden staat deze ook nog eens een eind uit de buurt. Ik scooter nu eenmaal liever dan dat ik auto rij. Komt voornamelijk door de Randstad natuurlijk.


4 opmerkingen:

  1. vol verwachting klopt ons hart.... Ik ben nieuwsgierig naar je blog volgende week! Tis dat ik een kind heb die ik niet alleen wil laten, anders had ik me ook ingeschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend, veel plezier vandaag en hopelijk kom je met veel nieuwe inzichten thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh spannend, ben benieuwd hoe je het vond. Ik ga samen met partner morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Het Rijke Wijf, besefte later dat jullie nog moesten.
    Zie uit naar het verslag van jullie.

    BeantwoordenVerwijderen