maandag, oktober 20, 2014

Foutief review

Een stel dat vrijdagavond hun overnachting voor de zaterdag op zondag annuleerde in verband met ziekte van familie, heeft kennelijk toch ergens overnacht in een collega B&B waar ze bijzonder ontevreden over waren.

Niet iedere B&B is aangesloten bij bedandbreakfast.nl en ik dacht toen er werd geannuleerd, ok, dan maar niet. Geen probleem.
Ik was echter te sloom om de reservering om te zetten in annulering, want ik dacht, zo weinig mensen die een review plaatsen. Bovendien als er bezet staat, dan reserveert er niemand en heb ik lekker vrij.
De boog kan niet altijd gespannen staan nietwaar? :-))

Dat was een foute inschatting. Er was kennelijk geen erge ziekte in de familie, maar men had elders overnacht. Vermoedelijk een B&B niet aangesloten bij de overkoepelende organisatie.
Zo had ik vanmorgen een review met bijzonder slechte cijfers. Dat vond ik niet prettig.
Na wat mailtjes en een telefoontje is de review gelukkig verwijderd. Gelukkig had ik de e-mail met de annulering nog in bezit. Bovendien stonden er rare dingen in. Ik was opeens een heer enz.

Eind goed, al goed. Maar wel een stress momentje. Ik heb geen contact opgenomen met het stel. Dat werkt meestal niet.

Ik hou wel van mijn rust, en dan zorg ik dat de kalender op de website vol staat.  Het nieuwe nietsdoen hoort bij mij, zeker nu de hypotheek zorgen vrij ben.

Ik vind het werk best leuk, je doet nieuwe indrukken op. Ik hoor veel nieuwe verhalen. Maar genoeg is genoeg en het heerlijke is dat ik zelf het genoegpunt kan bepalen, binnen de uren die ik aan UWV opgaf, die ik besteedde naast mijn werk.

1 opmerking: