dinsdag, oktober 28, 2014

Stappen en afstand zijn geteld tijdens de grote keuken schoonmaakbeurt

Vandaag heb ik een paar uur lang  mijn  keuken schoongemaakt. Maar liefst 1.968 stappen in een paar uur en in totaal 0,86 kilometer. Wow, en dat in ruim twee uur! Zou je dit ook als workout mee kunnen tellen. Het was best zwaar, de afzuigkap, kastjes, keukenraam binnen- en buitenkant en toch is het nog niet af. De koelkast en de vriezer en nog wat binnenkanten van kastjes.

Wat een leuk speeltje de stappenteller. Het inspireert om de stappen te tellen. , als ik mijn morgenwandeling doe of zo.

Blijkbaar bij het downloaden van de nieuwe Ios 8.1 versie werd er een stappenteller op de smartphone geplaatst.  Volgens mij zat die er eerder niet op, maar pas nadat ik Ios 8.1 gisteravond downloadde.
Ik kon het ding niet terugvinden in de Appstore. De Appstore is toch de place to be, als je een app wilt bezitten.

Ik was me niet bewust dat de smartphone in mijn broekzak zat. Want eigenlijk zijn mijn broekzakken te klein. Binnenkort ga ik op de markt stof kopen om veel broekzakken groter te maken. Als ik nog meer zin zou krijgen, zou ik zakken op rokken of een jurk kunnen maken.

Vaak leg ik de smartphone ergens neer. Maar dat is niet de bedoeling. Als de telefoon gaat, moet je hem gewoon kunnen opnemen.
Gelukkig dat hij er niet is uitgekukeld.


5 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien hoeveel stappen je tijdens iets simpels als huishoudwerk doet. Volgens mij mag je dat best meetellen als workout :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mijn app van de sportschool, staat huishoudelijk werk er zelfs bij.
    Dat telt dus.

    En motiveert ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Lot, het is goed gegaan met de klokken. Ik heb ze buiten neergelegd, de batterijen vernieuwd en na een tijdje ging ik kijken en alles werkte perfect. Ik heb het zowel in het blogje als bij de comments vermeld. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Nietzomaarzoo, ja was best een behoorlijke klus. Doe het niet dagelijks. :-))
    @Arcobaleno, ik ga eens vragen naar die app, misschien heeft mijn sportschool die ook! Nog niet van gehoord, ook niet naar gevraagd, ik doe alleen zumba en verder aquarobics en wandelen. Ik ben niet zo sportief, vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen