dinsdag, november 25, 2014

De kringloop is vol met kerstartikelen

Helaas voor de Action, maar ik heb een gekocht groene nepbol terug moeten brengen, omdat ik bij de plaatselijke kringloop een nieuwe geheel groene en vol met leuke kerstdingen gekocht voor een kringloopprijsje,

De kringloop ligt hier helemaal vol met kerstversieringen.

Bakken met kerstballen per kleur een bak en een bak met kerstboompieken, kerstkransen, kerst dit en kerst dat.

Misschien ben je nog van plan om wat te kopen, ga dan eerst langs de kringloop.

Ook alle kersboomlichtjes volop verkrijgbaar.

2 opmerkingen:

  1. Goed idee! Ik heb inmiddels een hele collectie (koop steeds in de uitverkoop na kerst, dan is het volgend jaar weer een verrassing wat ik blijk te hebben), maar als ik nog nodig had, zou ik zeker even een kijkje gaan nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @LLmM, Is ook een best advies. Ik kom niet zo aak bij de kringloop. Deze week wel en loop ik daar een ex-collegategen het lijf met ziekteverlof, die het huis van haar overleden schoonmoeder moet leeghalen en daarvoor verhuisdozen van de kringloop meepakte. Aardig gesprek en bevestigd dat de sfeer bij het bedrijf beroerd is.

    BeantwoordenVerwijderen