donderdag, november 27, 2014

De verpakkingsvrije supermarkt komt in Utrecht

Bag & Buy de verpakkingsvrije supermarkt komt in 2015 en zal vermoedelijk het eerste filiaal in Utrecht openen,

Via crowdfunding is het startbedrag van 75.000 euro opgehaald plus nog eens 23%. In totaal dus 92.250 euro.

De bedoeling is, dat er nog vele filialen bij gaan komen.

Leuk om te weten en lees vooral ook het artikel in Trouw (via Twitter, 2 x klikken)

Ik zag op de markt van die postzakkenstof, ik ga daar binnenkort een tasje van maken.

3 opmerkingen:

  1. Das mooi want dat is vlak bij mij :)
    Heb ook gesponsord want ik vind dit echt een heel goed plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn zusje woont in Utrecht. Ik zal haar eens tippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga dit in de gaten houden als Utrechtenaar. Valt en staat natuurlijk alsnog met de locatie in Utrecht, want ik ga niet een half uur fietsen om daar te komen.

    BeantwoordenVerwijderen