vrijdag, december 12, 2014

De kledingbibliotheek

in Amsterdam werd een eerste kledingbibliotheek geopend waar je als lid a 20 euro minus een kwartje per maand kleding kunt lenen.

De zaak heet Kleding bij Lena, the fashion library. Onder het motto:

 'Own less, live more'.


Mij lijkt het wel wat. Als je naar een kerst- of nieuwjaarsbal gaat, huur je een mooi kledingstuk en je brengt het daarna terug. 

Ik heb heel wat feestjes gehad waar ik me sjiek voor moest kleden en dan iets kocht voor 1 avond!
Nu heb ik niet veel meer van deze feestjes, dat krijg je als je je huis aflost, de ww in gaat en stomweg ouder wordt.

Ik zit er niet mee, maar ik zou het zeker overwegen.

3 opmerkingen:

  1. Schijnt ook een beetje aan te willen sluiten bij de trend van het "nieuwe delen" hé. In ieder geval lijkt het motto daar naar te verwijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me super,want wat doe je er anders weer mee ,volgende keer weer aan denk het niet dus heeeel handig


    kleine opmerking zit een foutje in je text moet zijn lenen staat kenen

    BeantwoordenVerwijderen