vrijdag, december 05, 2014

Mijn verlanglijstje voor Sinterklaas

Zo maar wat dingen die bij mij op het verlanglijstje staan:

Die hypotheek aan de stamrecht BV afgelost

Een nieuw doel in mijn leven, nu ik met werken ben gestopt.

Meer kilometers wandelen. 
            Dankzij het niet meer werken beweeg ik al meer en afgelopen week wandelde ik tien kilometer in en rond Amsterdam volgens de app op de smartphone, maar ik zou graag meer, meer en nog meer kilometer op een dag willen lopen.

Slanker worden, mijn BMI is ondanks alles 28 en ja, ik ben een paar centimeter korter geworden, maar een beetje minder kilo's mag.

Dat volgend jaar de oorzaak van de te hoge leverwaarden Gamma GT gevonden gaat worden met behulp van de NTTT arts die ik eens in de twee maanden bezoek. 

Gezond verder leven en volop blijven genieten van het leven. Leven dus met een hoofdletter L, alleen en samen met de mensen die mij dierbaar zijn.

5 opmerkingen:

  1. Voor afvallen kun je eens kijken op farabellinga.com voor veel afslanktips en filmpjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vraag: zijn er mogelijkheden om je hypotheek bij je stamrecht BV versneld af te lossen? groeten anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anoniem1, vandaag op de weegschaal bleek dat er toch wat van af was.
    @Anoniem2,Ja, die mogelijkheid is er. Feit is, dat ik nu een boel minder inkomen heb,
    Ik wil op mijn prive spaarrekening 15.000 euro hebben staan en helaas ben ik nu op ? weet ik pas als ik mijn belastingaangifte heb verzonden en zo en weet wat ik moet betalen. In deze overgangssituatie is dat best lastig te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verstandig om eerst de buffer op peil te krijgen. En na duidelijkheid van belastingdienst kun je dan weer je plan trekken vwb eventuele extra aflossingen. En dan gaat het - jou een beetje inschattend - vast best wel weer hard! groeten anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wandelen is vast goed voor de lijn! En ze zeggen altijd dat afvallen voor 80% (letten op) eten is en voor 20% beweging. Ook best handig om dat steeds in je achterhoofd te houden.

    BeantwoordenVerwijderen