woensdag, januari 07, 2015

Time out

In verband met ziekte in de familie staat mijn hoofd niet zo naar bloggen.

Mijn 4-na oudste broer is ernstig ziek. Vierdegraads leukemie.

Mijn advies, laat jaarlijks of om het andere jaar je bloed controleren op witte bloedlichaampjes. 
Leukemie komt steeds vaker voor dankzij wifi.

Alle soorten leukemie hebben 1 gemeenschappelijke factor en dat zijn de witte bloedlichaampjes

Zijn ze te laag, let dan op je voeding en ga over op wietole van de stichting mediwiet, drink dagelijks een liter bietensap.


Lees de Nieuwsbrief van de MoerManVerenigingh




16 opmerkingen:

  1. Tjonge, wat een beroerd bericht! Ik hoop voor je broer en de hele familie natuurlijk, dat er nog genezing mogeijk is. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je broer en de familie sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ellen, hij is onbehandeld huiswaarts gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte toegewenst!
    Yasr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, Opnieuw Beginnen; wat een schok moet dat zijn voor jou en je broers.

    Hou elkaar goed in de gaten. Wens je warmte en sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte voor jou en je familie.Ik hoop dat jullie dit samen goed zullen kunnen doorstaan. Maar tegelijkertijd...bewaak je grenzen!Je hebt al heel veel gewonnen, ik hoop dat het je zal helpen in de komende periode.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel sterkte voor jou en jouw familie en natuurlijk voor al je broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pra prioriteitsstelling van je! Ook van hier heel veel sterkte. En om meerdere redenen hoop ik dat we snel weer van je Blog mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte gewenst voor de hele familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat naar voor jou en je familie. Heel veel sterkte toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben helemaal je verjaardag vergeten, Opnieuw Beginnen. Ondanks al het verdriet vanwege je zieke broer, toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen