maandag, maart 02, 2015

Bestemming gevonden voor de verminderde energiekosten

Nu ik maandelijks 23 euro minder ga betalen voor de energiekosten, ga ik dit bedrag bestemmen voor een abonnement op de Volkskrant. Het abonnement sloot ik af  voor de volgende anderhalf jaar via Euroclix.

Gelukkig had ik nog net op tijd het besef om vooraf te kijken of het mogelijk is om via  Euroclix.  een abonnement af te sluiten of iets te kopen dat nodig is, tenminste wanneer je punten spaart via Euroclix die ooit in de toekomst geld opleveren.

Regelmatig ga ik bij de bibliotheek langs om de kranten te lezen, zelfs het papieren FD, waar ik nog steeds digitaal de beschikking over heb. Ik lees toch liever papier.

Fijn is het wanneer je geen papieren kranten hebt, want dan is er minder troep in huis. Maar afgelopen weekend bleek weer eens dat ik een artikel in die krant gemist had en toen ging ik om.
Je kunt ook fijn citeren uit de krant las ik op de site van Valhalla :-)) 

4 opmerkingen:

  1. Leuk idee!
    Hier heeft elke financiele meevaller hetzelfde doel, nl extra aflossen op de hypotheek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, zo'n echte krant. Ik verwen mezelf in de winterdip met enkele proefabonnementen.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Yelena yeli, dat was bij mij ook zo, nu zou ik dat nog wel willen, maar mijn inkomen is te laag door de WW.

    @Greet, , dank je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap dat helemaal! Ik heb ook liever een papieren krant. Ik kan er niks aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen