donderdag, maart 26, 2015

Gratis uitjes

Of je nu een krap of een ruim budget hebt, het is altijd leuk om er op uit te gaan en als Nederlander ben je van nature verzot op alles wat gratis is.

Voor dat doel heb ik hieronder wat gratis links gezet, zodat jij op zoek kunt gaan naar dat ene speciale, wat voor jou geschikt is.
Want uitjes zijn hetzelfde als eten. Wat voor de een fantastisch is, is voor de ander afschuwelijk.

Gewoon een aantal links voor elk wat links. Een aantal van die links heb ik gevonden op ouderen websites, maar  je hoeft niet eerst oud te zijn om er iets van je gading te vinden.

Wat ook een goeie is, kijk regelmatig op de uit-agenda van jouw gemeente en/of van je buurgemeente en zet wat dingen direct in je agenda. Dan weet je wat er mogelijk is. Je hoeft niet, maar het zijn dingen om te onthouden

Zo kun je ook de bloemencorso's alvast in de gaten houden, weten dat het vijf-jarig Sail Amsterrdam er weer aankomt rond 19 augustus.

Gratis lunchconcerten zoals gehouden in het concertgebouw Amsterdam  en De Doelen in Rotterdam.
De gratis wereldhavendagen in het eerste weekend van september, met uitstapjes en vaartochten  voor weinig. Misschien kom ik je daar wel tegen, want dit jaar ben ik als vrijwilliger van de partij.  Ik weet niet of ik dat wel zo mag schrijven, misschien moet ik met een brief van de organisatie wel vooraf toestemming vragen aan het UWV...... :P


Wandelingen met IVN
Gratis lunchconceren in concertgebouw Amsterdam en De Doelen Rotterdam
Gratis uitstapjes op www.dagjeweg.nl
www.gratisdagjeuit.nl
seniorweb.nl
fellas.nl bedoeld om je contacten uit te breiden en daarmee leuke dingen te ondernemen
eetclub.nl om met een groepje mensen te koken en te eten. Maar let op, iedereen eet anders, wordt vast lastig.

2 opmerkingen:

  1. Bedankt! Het is altijd handig om ergens een overzichtje te hebben. Vooral de lunchconcerten vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen