woensdag, maart 11, 2015

Mooie aanbieding op het NRC aan mijn neus voorbij laten gaan.

Het NRC heeft lezers nodig en zo kreeg ik vandaag een mooie aanbieding. Een jaar gratis digitaal de krant lezen en op zaterdag de papieren krant in de brievenbus voor twee euro per week, dus 108 euro per jaar.

Nou wil het, dat ik vandaag een grappige blog las, waar de columniste Aaf in werd genoemd en al een tijd lang was ik column-loze-Aaf lezeres. Hmm, zal ik, zal ik?

Ik zei ja en ik kreeg een Fokke en Sukke scheurkalender mee naar huis.

Op de lange weg naar huis, van Amsterdam-Rai naar mijn woning in de buurt van Rotterdam dacht ik nog eens even na. 
104 euro, nog meer papier in huis. Onlangs een niet gelezen Volkskrant bij het oud papier gelegd. Het dagelijks lezen van de Volkskrant is een test. Geen stapels ongelezen kranten in mijn ge-minimaliseerde rotzooi arme woning.

Smart keek ik in de trein op mijn e-mail en daar was de beloofde bevestiging van NRC, met de mogelijkheid om te annuleren. Dat deed ik bij thuiskomst. Formulier downloaden, invullen en opsturen.
Aaf columns lees ik gewoon in de bieb, niet alle columns, dat ook weer niet.


5 opmerkingen:

  1. Heel goed gedaan. Voor dat geld kan je zat andere leuke dingen doen. Het internet puilt uit van websites die nieuws plaatsen of iets in de publieke opinie doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaf (Brandt Corstius) schrijft in de Volkskrant, om de dag afwisselend met Sylvia Witteman. Het betreffende artikel (over opruimen) stond in het VK magazine. Toch maar lezen dus, die Volkskrant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je eens zin hebt in een 'echte' krant, kun je die voor de gelegenheid natuurlijk ook een keertje los kopen. Ik denk dat het op die manier lang geen 100,- euro per jaar zal kosten. Wij doen dat op vakantie nog wel eens. Terwijl we dan vaak ook via (gratis) wifi het nieuws kunnen volgen via internet, maar dan is het gewoon een keertje prettig om lekker te bladeren.

    Groetjes Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk eens bij de aanbiedingen op bijvoorbeeld 123tijdschrift.nl

    Kan je kortdurende goedkope abonnementen afsluiten op landelijke dagbladen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Anoniem, inmiddels heb ik ze gezien, Sylvia's columns lezen leuker.

    BeantwoordenVerwijderen