zondag, april 26, 2015

Boodschappen en fun week 17 2015

De boodschappen zijn weer binnen en deze week ben ik behoorlijk minder scherp bezig geweest dan vorige week:

IJs, veel te zoute kaaszoutjes, zonnatura drop en o superzonde een pot pindakaas.

Nee, met mij komt het nooit meer goed:-))

De kosten waren deze week 25,62 en de fun was een coupe ijs van 5,25 op een terras. Want wat was het heerlijk om zo ongegeneerd te genieten. Morgen is het Koningsdag en ik denk dat ik daar voluit ga....

De boodschappen van deze week



En een pizza van 24kitchen die te groot was. Na het bakken ontdekte ik dat deze pizza voor vier personen was.  De helft staat nog in de vriezer. Natuurlijk week ik af van het originele recept: de vis ontbrak bij mij. Foto is van voor het bakproces.  Het recept lever ik hier niet bij. Genoeg op het www.



De asperges zijn inmiddels verorberd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten