maandag, april 06, 2015

De boodschappen voor week 14 2015

Dit zijn de boodschappen die ik vrijdag haalde voor deze week:

 De boer, twee keer drie liter karnemelk , de boter en de melk horen bij de stollen
 De overige boodschappen met een bos chrysanten van een marktkraam, havervlokken van de molen, dadels en linzen van de Turk, groenten en buitenlandse asperges van de markt en de rest is van de Lidl en Dirk. Ja, ik sjouw wat af om overal het voordeligste en voor mij het beste weg te halen.
Maar goed dat ik een voordelige scooter heb.

Spullen voor de sloffen. Heb ik geboekt onder cadeaus. Ik kwam te hoog uit. Bovendien heb ik gezegd dat de 45 euro voor boodschappen en fun zijn. Cadeaus zijn geen fun....

Makkelijk kletsen hè, creatief boekhouden noem ik dat.

Kosten deze week: 42,66.

Vandaag ging ik naar de camping waar ik in augustus een week lang Sail Amsterdam hoop mee te maken. Aansluitend nog even door de bollenvelden.  Drank en eten mee. We komen er wel.

Een afbeelding van een voordelige stalen  zeil-kajuitboot van 5000 euro. Ongeschikt voor het vaargebied wat ik op het oog heb. Het is niet alleen het geld, het is ook dat ik me moet oriënteren. Als je iets koopt zit je er voor altijd aan vast.

3 opmerkingen:

  1. Niet duur voor zo'n mooi scheepje maar het moet inderdaad wel geschikt voor je zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze dan?
    http://www.botentekoop.nl/zeiljachten/Midget-20--1/1587431

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ineke, inderdaad.
    @Ari-Atari, Ik neig naar vaargebied Midden Delfland. Ik neem een jaar om er over na te denken.
    Een zeilboot is de laatste jaren enorm in prijs gezakt. Een aardige boot.

    BeantwoordenVerwijderen