donderdag, april 30, 2015

Webpagina al aangepast voor mobiele websites?

Google plaatst vanaf 21 april jouw webpagina niet meer bovenaan de zoekresultaten, als jouw pagina niet geschikt is voor mobieltje.
Dus met een beetje pech is jouw bedrijf nu al een stuk moeilijker te inden.

Op deze pagina kun je testen of jouw website helemaal is toegespitst op de nieuwe mogelijkheden.

Mijn website mag ik gaan verbeteren, vanwege dit:

  • Tekst te klein om te lezen
  • Viewport vor mobiel niet mogelijk
  • Links te dicht bij elkaar.
Klik ik door, dan krijg ik veel extra info wat ik nog moet aanpassen.

De komende dagen ben ik weer van de straat af. Niet dat het dagen zal duren, maar het is niet mijn dagelijks werk.
Het werk zal stukken sneller klaar zijn dan dat die accountants bezig zijn met mijn BV belastingaangifte. 
In ieder geval ben ik er ook al mee klaar vordat het OM mijn ten onrechte bekeuring voor het kantongerecht, om maar wat ergerlijke zaken te noemen.



3 opmerkingen:

  1. Mijn blog is gelukkig mobiel vriendelijk! Dat wordt blijkbaar echt steeds belangrijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Vlijtigliesje, gelukkig. Ik heb een hosting bij Mijndomein, inclusief hulp om website op te zetten.
    Tips?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Vlijtigliesje, gelukkig. Ik heb een hosting bij Mijndomein, inclusief hulp om website op te zetten.
    Tips?

    BeantwoordenVerwijderen